Feb 21, 2012

Pengantin Baru Jangan Tengok TV..??

M baru saje berkahwin.
Dia kini sudah berpindah ke rumah yang disewanya bersama isteri tercinta.
Semua kelengkapan rumah seperti Mesin Basuh, Peti Ais, Rice Cooker dll ada tp....
Cuma TV je yg tak ada???
Gambar ni amek kt google tadi
 Kenapa..??

Rupa-rupanya...

Pada suatu hari, B (kwn M) berborak dengan M ditempat kerja.

B : Oit..aku dgr citer kau dh pindah umah.
M : A'ah... Baru semalam aku pindah.

B : Amacam umah baru. Sedap tak..?? Eh silap.. Best ke dok umah baru..??
M : Bestlh wei.. tapi tulah.. Hurm..

B : Lah pehal plak ni..??
M : Aku takde TV lah. Kesian bini aku kt umah, bosan dia.

B : TV utk org bujang lah. Org baru kawen ni jgn tgok TV.
M : Eh tak boleh tgok ke..?? Mana kau tahu..?
B : Yelah.. Masa kau bujang dulu kau kan dah "tengok TV"...dah "STUDY" semua benda kat TV tu. Time dah kawen ni lah kau kena "PRAKTIKKAN" ape yg kau study dulu. Tak payah tengok lg. Kau dah katam pun. Ha3
M : Ye tak ye jugak kn.. Aku mcm nk halfday je keje hr ni ;p

p/s : Sape tak paham, tak payah baca lg. Ni Entry SENGAL
Munchas Gracias Baca Entry Cik LaLa

2 comments:

  1. haha.. dah kawin kena lagi banyak tengok tv.. lalala

    ReplyDelete
  2. ha3..lg mau tgok same2 ye x..?

    ReplyDelete

Belog Cik LaLa