Aug 26, 2011

Hari Raya tanpa MAK..AYAH..

Hari Raya tanpa MAK..AYAH..??

Hurm..tahun ni cik LALA kan lalui semua tu..
Raya tanpa

..ARWAH MAK (mak meninggal bulan Mac 2011)
..ARWAH AYAH (ayah meninggal bulan Jun 2006)

kat t'ganu time abg kawen

Mase ni besday arwah mak

Wajah kesygn hamba
Sehingga pagi tadi baru aku tahu raya hari Rabu..Aku terlupa ramadhan dh smpai penghujung.............
Aku xalert pn pasal raya..xde ape yg aku beli utk sambut raya tahun nie..ntah...
Tetiba hati aku digigit rase hiba sesangat..

Aku sedar yg pergi ttp pergi...Aku kene redha dgn ketentuan Nya..

Tahun ni tahun pertama beraya tanpa mereka..Aku rase KOSONG........

Ya Allah aku mohon semoga Kau beri aku kesabaran & ketabahan utk lalui hari-hari esok..
Aku pn xpasti sampai bile & yg pastinya sampai hjg nafas aku...

MMg org tgok aku gelak2, epi2 tp jauh d sudut ht aku ni sedih...sedih...sedih..
Mengertilah hati, ini semua sudah suratan.............
Munchas Gracias Baca Entry Cik LaLa

0 Pengomen:

Post a Comment

Belog Cik LaLa