Sep 13, 2013

Keluarga? Saudara Mara? Jiran? Kawan?

Ha...tolong jawab..tetiba bagi tanda soal apahal....

Aku cuma nak tanya pendapat korang...dalam life ni, korang perlukan siapa??
Pilih satu je ke..?? Ke nak pilih semua??
For me perlukan semua. Keluarga....Saudara Mara...Jiran...Kawan...

Aku sedar ada antara korang yang tengah baca ni hanya perlukan certain orang je dalam life dia tapi terpulanglah...
Selagi bernafas atas muka bumi ni kita saling memerlukan. Apa juga yang berlaku di sekeliling aku, aku tetap perlukan diorang semua. Aku hadir dalam dunia ni sementara, so selagi aku masih bernyawa aku akan hargai orang sekeliling aku.
Copy dari pokcik google

Aku cuma nak nasihat, apa juga yang korang lakukan jangan sampai ketepikan Family dan saudara mara. Sebab pepatah mengatakan "air dicincang takkan putus"..


nota kaki : aku sebenarnya sentap dengan situasi saudara seakan tak perlukan saudara lain. Okfine beb...
Munchas Gracias Baca Entry Cik LaLa

1 comment:

  1. Keluarga. Sebab mmg dh byk hadap msalah, last2 kluarga yang datang. Apa pun jadi, keluarga mesti utama, especially ibu dgn ayh, adik bradik. :)

    ReplyDelete

Belog Cik LaLa